2006/05/25

DISAPPEAR

要消失了!

再過12小時,我將在馬來西亞出現……
這算是退伍後,可以好好放鬆一下自己吧。

將要和家人一同前往,
其實跟家人去玩、與和朋友去玩的感覺不同,
哪一種我比較喜歡,也說不上來。

但我知道…,和家人去玩比較輕鬆,
不用煩惱太多事,只要好好玩就好。

我的朋友們,如果經濟許可,
我會帶貼心禮品回來的,
不過我的朋友好像也沒幾個,
安慰獎請笑納一下吧……。

消失囉!

==============================

Typing Chinese is more easily.

If I write an article in English,
it need me more than 5 times to complete it.

But I have to used to it.
Although I know the vocabulary is few,
I still try my best.

wo...., tired...

I'll go to Malaysia on vacation.

See u all next Wednesday.
BYE !

2 則留言:

匿名 提到...

回來我要看照片.....

RaY 提到...

回來了…
請期待上映日期……